W jaki sposób działa rejestracja pacjenta na wizytę?
Istnieją dwie możliwości zapisania pacjenta na wizytę:
- Poziom kalendarza w aplikacji Medfile – kalendarz może być obsługiwany przez rejestrację i lekarza. Sprawdź więcej
- Samodzielna rejestracja pacjenta na wizytę ze strony przychodni/ośrodka:
Co oznacza w kalendarzu suwak "Tylko aktywni"?
Suwak ten pokazuje tylko lekarzy, którzy pracują w danym dniu, czyli posiadają ustalony harmonogram pracy.
Co to jest ICD-10?
Jest to Międzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób i Problemów Zdrowotnych. W Medfile słownik ICD‑10 ma zastosowanie wg kodu oraz wg nazwy rozpoznania.
Sprawdź więcej
Jak odwołać wizytę?
Wybieramy wizytę w kalendarzu, a w oknie "Edytuj wizytę" w lewym górnym rogu klikamy w “Odwołaj wizytę”. Sprawdź więcej
Jak usunąć wizytę?
Klikając w daną wizytę w kalendarzu, następnie wchodzimy w “Edytuj wizytę”. W lewym dolnym rogu klikamy w “Odwołaj”. Sprawdź więcej
Jak dodać pacjentów do wizyt grupowych?
Za pomocą przycisku "+ dodaj pacjenta" w oknie "Wizyta grupowa". Sprawdź więcej
Jak odwołać sesję grupową?
Klikamy w wizytę na poziomie "Kalendarz" i w oknie "Wizyta grupowa" u dołu, wybieramy przycisk "Odwołaj wizytę".
Ilu pacjentów może być na wizycie grupowej?
Jak usunąć pacjenta z wizyty grupowej?
W oknie "Wizyta grupowa" klikamy w “Odwołaj” przy wybranym pacjencie.
Jak dodać wizytę grupową?
Klikając w kalendarz na dany dzień i godzinę, w lewym górnym rogu klikamy w “Wizyta grupowa”. Sprawdź więcej
Czy mogę usunąć pacjenta z wizyty grupowej?
Tak, klikając odwołaj przy pacjencie.
Jak dodać wizytę?
W kalendarzu klikamy w konkretny dzień i godzinę, pojawi się okienko “Nowa wizyta”. Sprawdź więcej
Jak przenieść wizytę na inny dzień?
Jak zmienić termin wizyty?
Wchodzimy w daną wizytę i klikamy w “Termin wizyty”, pokażą nam się dostępne terminy. Klikamy w pasującą godzinę i klikamy w “Zapisz wizytę”.
Jak odwołać wizytę?
Klikamy w wizytę i w lewym dolnym rogu klikamy w “Odwołaj wizytę”. Sprawdź więcej
Co oznaczają kolory w kalendarzu?
Kolorami są oznaczeni specjaliści i gabinety.
Co oznacza widok dzienny?
Co oznacza widok gabinetu?
Możemy wybrać, z tórego gabinetu chcemy aktualnie kalendarz. Sprawdź więcej
Co oznacza widok tygodniowy?
Co oznacza widok miesięczny?
Jak zobaczyć wizyty zaplanowane na cały miesiąc?
Gdzie znajdę, skąd została umówiona wizyta?
Klikając w daną wizytę w kalendarzu, przy rubryce “Gabinet” jest napisane źródło, czyli miejsce z którego została umówiona wizyta.
Co to jest notatka znajdująca się w kalendarzu?
“+ Dodaj notatkę”, lewy panel, zaraz pod szczegółowym kalendarzem. Może to być krótka wstępna informacja o pacjencie, nie jest ona widoczna w EDM.
Gdzie zobaczę sporządzone notatki?
Klikając w “Zobacz wszystkie” pod przyciskiem “+ Dodaj notatkę”.
Jak zmienić dzień w kalendarzu?
W lewym panelu, w kalendarzu szczegółowym wybieramy konkretny dzień.
Jak zmienić specjalistę do którego została zapisana wizyta?
Klikając w wizytę w kalendarzu, w rubryce “Specjalista”, wybieramy lekarza do którego chcemy umówić wizytę.
Jak zmienić gabinet do którego została zapisana wizyta?
Klikając w wizytę w kalendarzu, w rubryce “Gabinet”, wybieramy odpowiedni gabinet.
Jak zmienić usługę w wizycie w kalendarzu?
Klikając w wizytę w kalendarzu, możemy "Usługę" usunąć (prawa strona) i dodać nową (lewa strona ‑ “Kliknij aby uzupełnić” i wybieramy z listy rozwijanej).
Jak dodać usługę do wizyty w kalendarzu?
Klikając w wizytę i wybierając dodatkową usługę (“Kliknij aby uzupełnić”, rozwija się lista usług).
Jak usunąć usługę z wizyty w kalendarzu?
Klikając w wizytę, po prawej stronie okna, obok danej usługi ( sekcji “Usługi”) klikamy w różowy krzyżyk.
Jak pokazać w kalendarzu jednego użytkownika?
Klikając w rubrykę “Specjaliści” (górny lewy róg kalendarza głównego), wybieramy użytkownika (check), którego kalendarz chcemy mieć widoczny i zatwierdzamy przyciskiem ”Zastosuj”.
Jak pokazać w kalendarzu kilku użytkowników?
Klikając w rubrykę „specjaliści”, wybieramy użytkowników, których kalendarz chcemy mieć widoczny.
Zarejestrowałem wizytę, ale nie widzę jej w kalendarzu, co teraz?
Możliwe, że nie został przydzielony do niej żaden specjalista. Należy otworzyć kalendarz i w liście specjaliści zaznaczyć „Wizyty bez specjalisty”. Sprawdź więcej
Czym jest czerwony znak zapytania?
Co to jest lista rezerwowa?
Jest to nic innego, jak lista oczekujących pacjentów, którą możemy utworzyć bezpośrednio z perspektywy kalendarza po zalogowaniu się w programie.
Gdzie znajduje się lista rezerwowa pacjentów?
Po zalogowaniu się do swojego konta w Medfile — rezerwowa lista znajduje się w zakładce „Kalendarz".
Jak mogę dodać pacjenta do listy rezerwowej?
Z perspektywy kalendarza, wchodzimy w listę rezerwową, a następnie klikamy na przycisk „+ Dodaj".
Czy można usunąć pacjenta z listy rezerwowej pacjentów?
Oczywiście. Wystarczy, że w liście rezerwowej pacjentów, przy odpowiednim pacjencie, klikniemy ikonkę kosza na śmieci oraz potwierdzimy usunięcie pozycji.
Jakie dane należy podać podczas dodawania pacjenta do listy rezerwowej?
Imię, nazwisko oraz PESEL pacjenta. Dodatkowo warto określić: lokalizację, specjalistę, usługę oraz zakres czas od kiedy do kiedy pacjent będzie się na niej znajdował.
Po czym możemy filtrować w liście rezerwowej pacjentów?
Po takich aspektach, jak: Pacjenci, daty, lokalizacja, usługi, specjaliści, status, alfabetycznie, według kolejności dodania.
Kiedy lista rezerwowa pacjentów jest przydatna?
W sytuacji, w której nie mamy w najbliższym czasie wolnego terminu lub kiedy chcielibyśmy przenieść pacjenta na szybszy termin.
Co można zrobić z perspektywy listy rezerwowej pacjentów?
Istnieje możliwość bezpośredniego przejścia do kartoteki pacjenta oraz dodatkowo można wybrać numer telefonu pacjenta (np. w razie zwolnienia się terminu wizyty, możemy natychmiastowo go o tym poinformować).
więcej