Aby wyłączyć wysyłanie SMS dla jednej wizyty, w edycji wizyty należy zaznaczyć checkbox „Nie wysyłaj powiadomień SMS”. Ta opcja pozwala na zablokowanie powiadomień SMS tylko dla wybranej wizyty, bez wpływu na inne.
Kliknij w kalendarzu w odpowiednią wizytę, wybierz zakładkę "Pacjent", a następnie naciśnij na przycisk “Wyślij wiadomość” obok numeru telefonu pacjenta. Wpisz treść lub skorzystaj z szablonu i naciśnij przycisk Wyślij.
Z perspektywy kalendarza można zweryfikować źródło wizyty, czyli czy wizyta została dodana przez aplikację mobilną, czy z perspektywy przeglądarki internetowej.
Interwał to wysokość komórki w kalendarzu dziennym. Można je dowolnie modyfikować według czasu np. wizyt.
W harmonogramie tygodniowym ustawiamy powtarzalne godziny pracy (takie same w każdym tygodniu), natomiast dzienny odnosi się do konkretnych dni (dzienny jest nadrzędny w stosunku do tygodniowego).
Wchodzimy w Moje konto — Harmonogramy — w prawym górnym rogu wybieramy specjalistę i klikając w kalendarz, dodajemy jego harmonogram (dzienny lub tygodniowy).
Wchodzimy w zakładkę “Kalendarz” - “Ustawienia”. Na dole wyświetlonego okna klikamy suwak “Automatycznie wysyłaj link do płatności dla”, wybieramy, dla jakich wizyt ustawiamy automatyczny link i zapisujemy zmiany. Ustawienia dotyczą wizyt umówionych w kalendarzu — dla wizyt z rejestracji online (usługa musi wymagać przedpłaty) link wysyła się automatycznie.
Wchodzimy w interesującą nas przerwę. Przy miejscu na zaznaczenie gabinetu znajduje się źródło wizyty — najeżdżając na nie, wyświetli się nam data dodania przerwy.
Wchodzimy w zakładkę „Kalendarz”. Klikamy w interesującą nas przerwę. Pojawi nam się okno z edycją blokady czasu. W dolnej części klikamy w przycisk „Usuń tylko to powtórzenia przerwy”. Zobacz więcej.
Wchodzimy w zakładkę „Kalendarz”. Klikamy w interesującą nas przerwę. Pojawi nam się okno z edycją blokady czasu. W dolnej części klikamy w przycisk „Usuń wszystkie powtórzenia przerwy”. Zobacz więcej.
Wchodzimy w zakładkę „Moje konto” - ”Użytkownicy”. W lewym górnym rogu pojawi się ikonka strzałki. Klikając w nią, pojawią nam się możliwości (sortowanie po nazwiskach/imionach/od najnowszego/własna kolejność/itd.).
Wchodzimy w zakładkę „Kalendarz", włączamy widok tygodniowy lub miesięczny, następnie w lewym górnym klikamy w „Specjalista”, odznaczamy wszystkich i klikamy „Zastosuj”.
Wchodzimy w zakładkę „Kalendarz”. Klikamy w interesujące nas miejsce na przerwę. Wyświetli się nam okno z nową wizytą. W górnej części klikamy „dodaj przerwę”. Uzupełniamy dane oraz klikamy w suwak „przerwa powtarzalna/ cykliczna”. Ustawiamy cykliczność oraz datę zakończenia i zatwierdzamy, klikając w „zaplanuj przerwę”. Zobacz więcej.
Wchodzimy w zakładkę „Kalendarz”. Klikamy w interesującą nas przerwę. Pojawi nam się okno z edycją blokady czasu. Zmieniamy dane przerwy i zatwierdzamy przyciskiem „zapisz zmiany”.
Wchodzimy w zakładkę „Kalendarz”. Klikamy w interesującą nas przerwę. Pojawi nam się okno z edycją blokady czasu. U góry będzie znajdował się przycisk „usuń”.