Tak.
Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.
Wchodzimy w zakładkę “Wizyty” i w prawym górnym rogu klikamy ”Dodaj wizytę”.
Sprawdź więcej
Jest to wizyta oczekująca.
Wizyta, która się odbyła.
Wizyta, która nie została zakończona lub się nie odbyła.
W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “Pokaż usunięte”.
W zakładce "Wizyty" ustawiamy suwak na “Pokaż nieopłacone”.
W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “e‑Wizyty”.
Najprawdopodobniej nie jest zaznaczony suwak “Pokaż zakończone” na poziomie "Wizyty".
Należy zaznaczyć suwak “Pokaż przerwy” na poziomie "Wizyty".
W "Wizyty" należy uaktywnić wszystkie suwaki ‑ “Pokaż e‑Wizyty”, “Pokaż zakończone”, “Pokaż usunięte”, “Pokaż nieopłacone”.
Na poziomie "Wizyty" należy przejść do rubryki “Specjalista” i wybrać specjalistę z listy rozwijanej, w którego wizyty chcemy mieć wgląd.
Należy wejść w "Wizyty" i zaznaczyć w kalendarzu po prawej stronie odpowiedni dzień, a poniżej odpowiedniego specjalistę z listy.
Należy wybrać "Wizyty", a później odpowiedni gabinet z rozsuwanej listy.
Na poziomie “Wizyty”, w prawym górnym rogu klikamy w “Pobierz listę” i wybieramy “Księga przyjęć”.
Na poziomie “Wizyty”, w prawym dolnym rogu klikamy w “Archiwum wszystkich wizyt”.
Są to wizyty po terminie.
Edytując wizytę i zmieniając liczbę uczestników za pomocą suwaków lub wpisując ją ręcznie. Sprawdź więcej
Wizyta na której może być więcej pacjentów. Sprawdź więcej
W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek”, która znajduje się po prawej stronie lub bezpośrednio z zakładki Rachunki klikamy na „+ Nowy dokument", a następnie wybieramy komunikat „Rachunek".
W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura VAT”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku.
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:
+48 530 610 330
NEW! FAQ halodoctor.pl