FAQ - Wizyty

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

Czy pacjenci mogą być rejestrowani na wizytę poprzez system Medfile?

Tak.

Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Jak dodać wizytę?

Wchodzimy w zakładkę “Wizyty” i w prawym górnym rogu klikamy ”Dodaj wizytę”.
Sprawdź więcej

Co oznacza status zaplanowana?

Jest to wizyta oczekująca.

Co oznacza status zakończona?

Wizyta, która się odbyła.

Co oznacza status przeterminowana?

Wizyta, która nie została zakończona lub się nie odbyła.

Jak zobaczyć wizyty usunięte?

W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “Pokaż usunięte”.

Jak zobaczyć wizyty nieopłacone?

W zakładce "Wizyty" ustawiamy suwak na “Pokaż nieopłacone”.

Jak zobaczyć tylko e-Wizyty?

W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “e‑Wizyty”.

Dlaczego nie widać wizyt zakończonych?

Najprawdopodobniej nie jest zaznaczony suwak “Pokaż zakończone” na poziomie "Wizyty".

Dlaczego nie widać przerw?

Należy zaznaczyć suwak “Pokaż przerwy” na poziomie "Wizyty".

Jak zobaczyć wszystkie wizyty danego dnia razem z usuniętymi?

W "Wizyty" należy uaktywnić wszystkie suwaki ‑ “Pokaż e‑Wizyty”, “Pokaż zakończone”, “Pokaż usunięte”, “Pokaż nieopłacone”.

Jak zobaczyć wizyty jednego użytkownika?

Na poziomie "Wizyty" należy przejść do rubryki “Specjalista” i wybrać specjalistę z listy rozwijanej, w którego wizyty chcemy mieć wgląd.

Jak mogę zobaczyć wizyty danego specjalisty w wybranym dniu?

Należy wejść w "Wizyty" i zaznaczyć w kalendarzu po prawej stronie odpowiedni dzień, a poniżej odpowiedniego specjalistę z listy.

Jak mogę zobaczyć wizyty w konkretnym gabinecie?

Należy wybrać "Wizyty", a później odpowiedni gabinet z rozsuwanej listy.

Jak mogę pobrać księgę przyjęć?

Na poziomie “Wizyty”, w prawym górnym rogu klikamy w “Pobierz listę” i wybieramy “Księga przyjęć”.

Jak znaleźć archiwum wizyt?

Na poziomie “Wizyty”, w prawym dolnym rogu klikamy w “Archiwum wszystkich wizyt”.

Dlaczego przy niektórych wizytach godzina jest zaznaczona na czerwono?

Są to wizyty po terminie.

Jak zmienić ilość uczestników wizyty grupowej?

Edytując wizytę i zmieniając liczbę uczestników za pomocą suwaków lub wpisując ją ręcznie. Sprawdź więcej

Co to jest wizyta grupowa?

Wizyta na której może być więcej pacjentów. Sprawdź więcej

Jak wystawić rachunek z wizyty?

W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek”, która znajduje się po prawej stronie lub bezpośrednio z zakładki Rachunki klikamy na „+ Nowy dokument", a następnie wybieramy komunikat „Rachunek".
 

Jak wystawić fakturę z wizyty?

W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura VAT”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku
 

shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   biuro@medfile.pl

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2023 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Umów się na prezentację