FAQ - Wizyty

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

Czy mam dostęp do wizyt odbytych już przez pacjenta?

Tak. Do każdego pacjenta przypisana jest historia jego wizyt.

Jak dodać wizytę?

Wchodzimy w zakładkę “Wizyty” i w prawym górnym rogu klikamy ”Dodaj wizytę”.
Sprawdź więcej

Co oznacza status zaplanowana?

Jest to wizyta oczekująca.

Co oznacza status zakończona?

Wizyta, która się odbyła.

Co oznacza status przeterminowana?

Wizyta, która nie została zakończona lub się nie odbyła.

Jak zobaczyć wizyty usunięte?

W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “Pokaż usunięte”.

Jak zobaczyć wizyty nieopłacone?

W zakładce "Wizyty" ustawiamy suwak na “Pokaż nieopłacone”.

Jak zobaczyć tylko e-Wizyty?

W zakładce "Wizyty" ustawimy suwak na “e‑Wizyty”.

Dlaczego nie widać wizyt zakończonych?

Najprawdopodobniej nie jest zaznaczony suwak “Pokaż zakończone” na poziomie "Wizyty".

Dlaczego nie widać przerw?

Należy zaznaczyć suwak “Pokaż przerwy” na poziomie "Wizyty".

Jak zobaczyć wszystkie wizyty danego dnia razem z usuniętymi?

W "Wizyty" należy uaktywnić wszystkie suwaki ‑ “Pokaż e‑Wizyty”, “Pokaż zakończone”, “Pokaż usunięte”, “Pokaż nieopłacone”.

Jak zobaczyć wizyty jednego użytkownika?

Na poziomie "Wizyty" należy przejść do rubryki “Specjalista” i wybrać specjalistę z listy rozwijanej, w którego wizyty chcemy mieć wgląd.

Jak mogę zobaczyć wizyty danego specjalisty w wybranym dniu?

Należy wejść w "Wizyty" i zaznaczyć w kalendarzu po prawej stronie odpowiedni dzień, a poniżej odpowiedniego specjalistę z listy.

Jak mogę zobaczyć wizyty w konkretnym gabinecie?

Należy wybrać "Wizyty", a później odpowiedni gabinet z rozsuwanej listy.

Jak mogę pobrać księgę przyjęć?

Na poziomie “Wizyty”, w prawym górnym rogu klikamy w “Pobierz listę” i wybieramy “Księga przyjęć”.

Jak znaleźć archiwum wizyt?

Na poziomie “Wizyty”, w prawym dolnym rogu klikamy w “Archiwum wszystkich wizyt”.

Dlaczego przy niektórych wizytach godzina jest zaznaczona na czerwono?

Są to wizyty po terminie.

Jak zmienić ilość uczestników wizyty grupowej?

Edytując wizytę i zmieniając liczbę uczestników za pomocą suwaków lub wpisując ją ręcznie. Sprawdź więcej

Jak edytować wizytę lub dane pacjenta?

Wybierając “Edytuj wizytę” lub przycisk “Karta pacjenta”.

Co to jest wizyta grupowa?

Wizyta na której może być więcej pacjentów. Sprawdź więcej

W jaki sposób wysyłać pacjentowi dokumenty MedSign?

Cały proces odbywa się za pośrednictwem wiadomości SMS. Możesz tego dokonać bezpośrednio z zakładki „Pacjenci", wchodząc w „Szczegóły" przy odpowiedniej osobie. Sprawdź jak zrobić to krok po kroku.

Jak pacjent opłaca wizytę?

Za pomocą linku, który jest do niego przesyłany. Zobacz więcej
 

Gdzie znajdę wizyty usunięte/anulowane?

W zakładce Wizyty ustawiamy suwak na wizyty anulowane i wizyty usunięte. Zobacz więcej.
 

Dlaczego pacjent w kalendarzu jest bez koloru? 

Oznacza to, że wizyta została zakończona.
 

Dlaczego pacjent w kalendarzu jest bez koloru ale ma kolorową ramkę?

Jest to pacjent, który zarejestrował się w „Rejestracji online” i wymaga zatwierdzenia. Zobacz więcej
 

Gdzie zobaczę historię wszystkich wizyt pacjenta?

Wchodząc w zakładkę „Wizyty” i przy konkretnym pacjencie klikamy w „Podgląd wizyt”.
 

Co oznacza czarna słuchawka przy wizycie?

Jest to oznaczenie e-Wizyty.
 

Dlaczego nie mogę przypiąć etykiety do wizyty?

Prawdopodobnie etykieta nie jest aktywna. Należy wejść w edycję etykiety i kliknąć suwak „Aktywny”. Zobacz więcej.
 

Jak zmienić długość wizyty u danego lekarza?

Wchodzimy w moje konto, zakładka „Użytkownicy”.  U danego lekarza wchodzimy w „Edytuj użytkownika”, możemy ustawić domyślny czas wizyty. Zobacz więcej.
 

Jak zmienić długość wizyty u danego pacjenta?

Wchodzimy w kalendarz, wybieramy pacjenta, u którego chcemy zmienić czas wizyty. W „edycji wizyty” możemy zmienić czas wizyty.
 

więcej
shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   [email protected]

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 29.02.2024
- 30% na licencję
kod: Luty2024
Umów się na prezentację
Zamknij
Przenieś dane
do Medfile
Import
  • darmowy import bazy danych
  • bezpłatny abonament pół roku
Przenieś swoje dane
*Promocja ważna do końca roku