FAQ - Rachunki

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

Jak wystawić rachunek z wizyty?

W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek”, która znajduje się po prawej stronie lub bezpośrednio z zakładki Rachunki klikamy na „+ Nowy dokument", a następnie wybieramy komunikat „Rachunek".
 

Jak wystawić fakturę z wizyty?

W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura VAT”. Zobacz, jak zrobić to krok po kroku
 

Jak wystawić fakturę zwolnioną z Vat z wizyty?

W trakcie wizyty wybieramy opcję „Wystaw rachunek” i wybieramy „Faktura zwolniona z VAT”.
 

Jak dodać kontrahenta do dokumentu księgowego?

W trakcie edytowania dokumentu klikamy w suwak „inne dane płatnika”.
    

Jak dodać pozycję na fakturze?

W trakcie edytowania dokumentu klikamy w „dodaj pozycję”. Zobacz więcej.
  

Jak mogę zmienić formę płatności?

Należy wybierać odpowiednią formę płatności z dostępnej listy. Kliknij przycisk „Typ płatności” po prawej stronie. 
          

Czy mogę edytować dane płatności?

Tak, wystarczy wybierać “Szczegóły”. Zobacz więcej
   

Czy mogę zobaczyć rachunki za konkretny miesiąc?

Tak, wystarczy ustawić potrzebne daty, bezpośrednio z zakładki „Rachunki". Dowiedz się więcej
        

Jak długo ważny jest link do płatności?

Standardowo link ważny jest 2 dni. 
 

Czy mogę przedłużyć ważność linku do płatności?

Tak, należy wejść w „Moje konto”, następnie klikamy „Przedpłaty online” oraz wybieramy „ustawienia PayU”, na dole możemy przedłużyć ważność linku. Zobacz więcej
 

Ile dni maksymalnie będzie ważny link?

Link może być maksymalnie ważny 21 dni. 
 

Co to znaczy, że płatność została anulowana?

Anulowana płatność oznacza, że nie zostały pobrane środki z konta pacjenta. Może to wynikać z winy banku. 
 

Co oznacza, że płatność jest w trakcie?

Płatność w trakcie oznacza to, że jest przetwarzana, a środki oczekują na zaksięgowanie. Przeczytaj więcej
 

Gdzie mogę zobaczyć zwroty?

W zakładce zwroty znajduje się lista zwrotów. 
 

 Jak mogę dokonać zwrotu płatności za wizytę?

Wchodzimy w odpowiednią wizytę, klikamy przycisk „x Odwołaj", a następnie tworzymy zwrot i potwierdzamy. Zobacz więcej
    

Jak pacjent opłaca wizytę?

Za pomocą linku, który jest do niego przesyłany. Zobacz więcej
 

Jak wystawić fakturę VAT?

Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”, klikamy w „Nowy dokument” i wybieramy „Faktura VAT”. Zobacz więcej.
 

Jak wystawić fakturę zwolnioną z VAT?

Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”, klikamy w „Nowy dokument” i wybieramy „Faktura zwolniona z VAT”.
 

Jak wystawiać rachunek?

Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”, klikamy w „Nowy dokument” i wybieramy „Rachunek”. Zobacz więcej
 

Jak utworzyć pakiet?

Wchodzimy w zakładkę „Rachunki”, klikamy w „Nowy dokument” i wybieramy „pakiet do wykorzystania”. Zobacz więcej

Jak wystawić fakturę do rachunku?

Z perspektywy zakładki „Rachunki", klikamy na „Szczegóły" przy rachunku, do którego chcemy wystawić fakturę. Zobacz więcej

Dlaczego nie można wydrukować paragonu na 0zł?

Nie ma możliwości wystawienia paragonu na 0 zł w systemie Medfile. Wszystko po to, aby zniwelować ilość błędów i drukowania paragonów, gdzie nie ma przypisanej kwoty bądź usługi.
 

Czy da się ustawić wymóg przedpłaty tylko dla niektórych usług?

Tak, każda usługa ma indywidualną opcję ustawienia przedpłaty. Zobacz więcej

shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   [email protected]

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 31.03.2024
- 30% na licencję
kod: 30taniej
Umów się na prezentację