home
|
Baza wiedzy
|
Marketing gabinetów lekarskich
|
Portal Pacjenta w modelu White Label

Portal Pacjenta w modelu White Label

Program do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej Medfile® wspiera pracę lekarzy oraz wszelkich pracowników medycznych. Umożliwia im wiele personalizowanych funkcji — w tym Portal Pacjenta. Jednak czy wiedziałeś o tym, że w oprogramowaniu Medfile® możesz prowadzić Portal Pacjenta w modelu White Label. Przeczytaj do końca, aby dowiedzieć się o wszystkich benefitach tego rozwiązania.

arrow Czym tak naprawdę jest White Label?
arrow Portal Pacjenta — co warto o nim wiedzieć 
arrow Stań się unikatowy na tle innych 
arrow Jakie zalety możemy wyróżnić podczas tworzenia Portalu Pacjenta w modelu White Label?
arrow Dlaczego warto wyposażyć placówkę w Portal Pacjenta w modelu White Label?

Czym tak naprawdę jest White Label?

White Label to określenie używane w biznesie i marketingu, które odnosi się do produktów, usług lub rozwiązań, które są opracowane przez jedną firmę (producenta) i dostępne do dalszej sprzedaży jako produkt innej firmy (detalisty) jako własny produkt.
Podstawowym celem White Label jest umożliwienie firmom detalicznym lub partnerom biznesowym sprzedawania produktów pod własną marką, choć są one w rzeczywistości dostarczane przez firmę producencką.

 

Portal Pacjenta — co warto o nim wiedzieć 

Portal Pacjenta to narzędzie, które znacznie upraszcza proces znalezienia specjalisty, wolnego terminu oraz rezerwacji wizyt przez pacjenta. Po wdrożeniu tego rozwiązania w placówce pacjent ma wygodny dostęp do swojej dokumentacji medycznej, wystawionych e-Recept czy e-Zwolnień, a dodatkowo zachowana jest cała historia jego wizyt. Za jego pośrednictwem może również uczestniczyć w konsultacjach online.

 

Stań się unikatowy na tle innych 

Portal Pacjenta na podstawie White Label daje naszym klientom ogromne możliwości i perspektywy. Jego główną i największą zaletą jest możliwość personalizacji funkcji, wyglądu czy estetyki pod swoje preferencje oraz praktykę lekarską. Dzięki temu rozwiązaniu możesz sam wybrać kolorystykę, logo, cały wizerunek oraz to, jak chcesz się pozycjonować w internecie na tle konkurencji. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach, jakie oferuje Portal Pacjenta w oparciu o moduł White Label? Przeczytaj więcej na https://www.medfile.pl/portal-pacjenta.

 

Jakie zalety możemy wyróżnić podczas tworzenia Portalu Pacjenta w modelu White Label?

  • Szata graficzna oraz stylistyka strony, która będzie w pełni stworzona pod Twoje potrzeby,
  • Możliwość udostępnienia pacjentom innowacyjnego narzędzia, dzięki któremu będą mogli znaleźć lekarza oraz umówić i opłacić wizytę, 
  • Zwiększenie zaufania oraz kształtowanie wizerunku jak eksperta w swojej dziedzinie dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, 
  • Udostępnienie usług telemedycznych dla pacjentów, które z pewnością zwiększą przychód oraz ilość realizowanych wizyt w Twojej placówce, 
  • W pełni spersonalizowane rozwiązania oraz wsparcie technologiczne,
  • Intuicyjny interface wraz z krótkim okresem wdrażania,
  • Gwarancja konkurencyjnej ceny.

 

Zobacz także: Marketing gabinetów lekarskich

 

Dlaczego warto wyposażyć placówkę w Portal Pacjenta w modelu White Label?

Portal Pacjenta w Twojej placówce dostarcza pacjentom samych korzyści. Bezpośrednio z jego perspektywy mogą oni wyszukać wszelkie informacje o specjalistach, a dodatkowo umówić się na nią za pośrednictwem rejestracji online. Rozwiązania te cechują się ogromną digitalizacją usług medycznych, a dla wielu pacjentów możliwość otrzymania fachowej porady lekarskiej bez wychodzenia z domu jest ogromnym udogodnieniem. Dodatkowo możliwość kontaktu pomiędzy lekarzem a pacjentem za pośrednictwem Portalu Pacjenta w modelu White Label jest bardzo prosta.

 

Cały czas staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, a to rozwiązanie jest jednym z nich. Możliwość całkowitej personalizacji oraz indywidualnego dotarcia do pacjenta — to największe benefity Portalu Pacjenta w modelu White Label.

Jesteś zainteresowany Portalem Pacjenta w modelu White Label? Chciałbyś poznać więcej szczegółów? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie: (+48) 728 498 407, (+48) 530 000 828 lub e‑mailowo [email protected]. Czekamy na kontakt właśnie od Ciebie!

Twoja opinia jest dla nas ważna - oceń artykuł:
star star star star star
Zobacz podobne
Najczęściej czytane artykuły
Wszystkie artykuły arrow
Tukan
Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
Umów prezentację