Centrum powiadomień to narzędzie wbudowane w aplikację webową Medfile, które pozwala śledzić na bieżąco, co dzieje się w ciągu dnia w Twojej placówce. Kliknięcie wyskakujące powiadomienie przenosi Cię do odpowiedniego modułu. Mogą to być wiadomości o wizytach, płatnościach, powiadomieniach SMS oraz wiele innych! Zobacz więcej.
Centrum powiadomień należy uruchomić w zakładce „Moje konto' - „Centrum powiadomień". Zobacz więcej.
Centrum powiadomień można ustawić bezpośrednio z zakładki „Moje konto". Następnie wchodzimy w kafelek „Centrum powiadomień" i konfigurujemy je według preferencji. Sprawdź jak zrobić to krok po kroku.
Numer Księgi rejestrowej, to numer, który identyfikuje podmiot i umożliwia sprawdzenia podmiotu medycznego w systemie RPWDL. Numer Księgi nadawany jest w momencie rejestracji podmiotu leczniczego i składa się z 12 cyfr.
Z perspektywy przeglądarki internetowej, klikamy na 3 kropki w prawym górnym rogu. Następnie wybieramy „Więcej narzędzi"- „Utwórz skrót".
Z perspektywy zakładki „Pacjenci" klikamy na szczegóły/ołówek. Następnie wybieramy — edytuj dane pacjenta. Tam naciskamy suwak: „Umieść pacjenta na czarnej liście" oraz suwak: „Zablokuj pacjentowi rejestrację on-line".
Wchodzimy w zakładki „Moje konto” — „Raporty” — „Księgowość”. Usunięty dokument będzie dalej znajdował się w tabeli. Wystarczy kliknąć ikonę „Filtry” i wybrać pozycję „Usunięte”.
Do korzystania z Medfile potrzebny jest dostęp do internetu.
Aby zmienić dane podmiotu, na dane innej działalności konieczne jest przeprowadzenie cesji. W takiej sytuacji należy wysłać do nas pocztą, papierowy dokument cesji uzupełniony o wszystkie potrzebne dane. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Medfile, aby uzyskać więcej informacji.
Po 14-dniowym okresie próbnym automatycznie wyświetli się komunikat o możliwości kupna subskrypcji. W tym celu należy wybrać interesujący nas pakiet (Medfile Free, Plus, Premium lub Business), a następnie określić liczbę użytkowników. W trakcie zakupu jest również możliwość dokupienia abonamentu SMS. W kolejnym kroku uzupełniamy dane do faktury, klikamy w “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” i opłacamy wygenerowaną fakturę. Subskrypcję można zakupić również w ciągu trwania okresu testowego wchodząc w Moje konto — Ustawienia placówki — Subskrypcje — Kup subskrypcję. Zobacz więcej.
Każda osoba powinna posiadać swoje konto.
Aby zintegrować Medfile z płatnościami PayU, należy wejść w zakładkę Moje konto- Przedpłaty OnLine. Jeśli nie mamy konta musimy je założyć poprzez “Formularz rejestracji”. Zakładamy konto, następnie wracamy do Medfile i naciskamy przycisk “Mam już konto — aktywuj płatność”, wprowadzamy klucze konfiguracji i zapisujemy zmiany. Jeśli mamy już konto należy uzupełnić tylko klucze i zapisać. W następnym kroku należy wykonać przez Medfile płatność na kwotę 1 zł poprzez wysłanie do siebie linka do PayU. Jeśli płatność zostanie poprawnie zweryfikowana przez PayU, można przejść do właściwej konfiguracji przedpłat dla każdej dostępnej usługi. Zobacz więcej.
Sam proces importu jest bardzo prosty:
1. Ustalenie z Klientem zakresu importowanych danych (np. kalendarz wizyt, kartoteka pacjentów, historia wizyt, EDM, załączniki).
2. Eksport bazy danych do pliku chronionego hasłem.
3. Bezpieczne przekazanie bazy danych – do ustalenia sposób dostarczenia bazy danych (ftp, link itp).
4. Import bazy danych do Medfile.
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:
+48 530 610 330
NEW! FAQ halodoctor.pl