FAQ - System Medfile

Masz pytanie? My znamy odpowiedź.

Co to jest centrum powiadomień?

Centrum powiadomień to narzędzie wbudowane w aplikację webową Medfile, które pozwala śledzić na bieżąco, co dzieje się w ciągu dnia w Twojej placówce. Kliknięcie wyskakujące powiadomienie przenosi Cię do odpowiedniego modułu. Mogą to być wiadomości o wizytach, płatnościach, powiadomieniach SMS oraz wiele innych! Zobacz więcej.
 

Jak włączyć centrum powiadomień?

Centrum powiadomień należy uruchomić w zakładce „Moje konto' - „Centrum powiadomień". Zobacz więcej

Gdzie ustawić centrum powiadomień?

Centrum powiadomień można ustawić bezpośrednio z zakładki „Moje konto". Następnie wchodzimy w kafelek „Centrum powiadomień" i konfigurujemy je według preferencji. Sprawdź jak zrobić to krok po kroku

Co to jest numer księgi rejestrowej?

Numer Księgi rejestrowej, to numer, który identyfikuje podmiot i umożliwia sprawdzenia podmiotu medycznego w systemie RPWDL. Numer Księgi nadawany jest w momencie rejestracji podmiotu leczniczego i składa się z 12 cyfr. 

Jak zrobić skrót Medfile na pulpicie?

Z perspektywy przeglądarki internetowej, klikamy na 3 kropki w prawym górnym rogu. Następnie wybieramy „Więcej narzędzi"- „Utwórz skrót".

Jak zablokować pacjenta by więcej się nie umawiał?

Z perspektywy zakładki „Pacjenci" klikamy na szczegóły/ołówek. Następnie wybieramy — edytuj dane pacjenta. Tam naciskamy suwak: „Umieść pacjenta na czarnej liście" oraz suwak: „Zablokuj pacjentowi rejestrację on-line".
 

Jak podejrzeć usunięte dokumenty księgowe?

Wchodzimy w zakładki „Moje konto” — „Raporty” — „Księgowość”. Usunięty dokument będzie dalej znajdował się w tabeli. Wystarczy kliknąć ikonę „Filtry” i wybrać pozycję „Usunięte”.
 

Czy mogę korzystać z Medfile jeśli nie posiadam dostępu do Internetu?

Do korzystania z Medfile potrzebny jest dostęp do internetu.
 

Chcę zmienić dane podmiotu na dane innej działalności. Co mam zrobić?

Aby zmienić dane podmiotu, na dane innej działalności konieczne jest przeprowadzenie cesji. W takiej sytuacji należy wysłać do nas pocztą, papierowy dokument cesji uzupełniony o wszystkie potrzebne dane. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Medfile, aby uzyskać więcej informacji.
 

Jak zakupić subskrypcję w Medfile?

Po 14-dniowym okresie próbnym automatycznie wyświetli się komunikat o możliwości kupna subskrypcji. W tym celu należy wybrać interesujący nas pakiet (Medfile Free, Plus, Premium lub Business), a następnie określić liczbę użytkowników. W trakcie zakupu jest również możliwość dokupienia abonamentu SMS. W kolejnym kroku uzupełniamy dane do faktury, klikamy w “Zamawiam z  obowiązkiem zapłaty” i opłacamy wygenerowaną fakturę. Subskrypcję można zakupić również w ciągu trwania okresu testowego wchodząc w Moje konto — Ustawienia placówki — Subskrypcje — Kup subskrypcję. Zobacz więcej
 

Czy z jednego konta może korzystać kilka osób?

Każda osoba powinna posiadać swoje konto.
 

Jak zintegrować Medfile z PayU?

Aby zintegrować Medfile z płatnościami PayU, należy wejść w zakładkę Moje konto- Przedpłaty OnLine. Jeśli nie mamy konta musimy je założyć poprzez “Formularz rejestracji”. Zakładamy konto, następnie wracamy do Medfile i naciskamy przycisk “Mam już konto — aktywuj płatność”, wprowadzamy klucze konfiguracji i zapisujemy zmiany. Jeśli mamy już konto należy uzupełnić tylko klucze i zapisać. W następnym kroku należy wykonać przez Medfile płatność na kwotę 1 zł poprzez wysłanie do siebie linka do PayU. Jeśli płatność zostanie poprawnie zweryfikowana przez PayU, można przejść do właściwej konfiguracji przedpłat dla każdej dostępnej usługi. Zobacz więcej

Jak wygląda import bazy danych do Medfile?

Sam proces importu jest bardzo prosty: 

1. Ustalenie z Klientem zakresu importowanych danych (np. kalendarz wizyt, kartoteka pacjentów, historia wizyt, EDM, załączniki).

2. Eksport bazy danych do pliku chronionego hasłem.

3. Bezpieczne przekazanie bazy danych – do ustalenia sposób dostarczenia bazy danych (ftp, link itp).

4. Import bazy danych do Medfile.

shapes

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z naszym konsultantem:

   [email protected]

   +48 530 610 330

 

NEW!  FAQ halodoctor.pl

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 30.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
*migracja gratis
sale