FAQ haloDoctor.pl Pytania i Odpowiedzi | eWizyty | Telemedycyna

FAQ. Pytania i odpowiedzi. haloDoctor.pl | e-Wizyty

New! Zobacz jak ustawić Telemedycynę – filmy instruktażowe telemedycyna

 

1. Do czego służy haloDoctor?

  • Czat jest narzędziem pomagającym przy realizacji e-Wizyty. Pozwala komunikować się między lekarzem a pacjentem.

 

2. Kiedy wiem, że pacjent jest dostępny?

  • W wiadomości czat pojawi się komunikat "został połączony".

 

3. Jak rozpocząć czat?

  • W wiadomości email należy kliknąć w link wirtualnego gabinetu.

 

4. Jak  napisać i wysłać wiadomość?

  • W miejscu "napisz wiadomość" należy wpisać treść i nacisnąć enter bądź różową strzałkę.

 

5. Czy można edytować bądź usunąć wysłaną wiadomość do lekarza?

  • Nie.

 

6. Jak rozpocząć video z pacjentem?

  • Zarówno pacjent jak i specjalista mogą rozpocząć e-Wizytę za pomocą zielonej słuchawki.

 

7. Czy można przesłać załącznik do pacjenta?

  • Tak, np. zdjęcie którym można podejrzeć o co dokładnie chodzi.

 

8.  Jak przesłać załącznik do specjalisty?

  • Należy kliknąć w niebieski przycisk plus "+" i wybrać załącznik.

 

9. Czy można wysłać więcej niż 1 dokument?

  • Tak. Po wysłaniu załącznika, w zakładce "Dokumenty" tworzy się lista załączników.

 

10. Czy podczas e-Wizyty można wysłać e-Receptę?

  • Tak. Można wystawić e-Receptę w oprogramowaniu Medfile i przesłać w formie załącznika do pacjenta. 

 

11. Czy podczas e-Wizyty można wysłać e-Zwolnienie?

  • Tak. Można wystawić e-Zwolnienie w oprogramowaniu Medfile i przesłać w formie załącznika do pacjenta.


12. Czy HaloDoctor tdziała na urządzeniu komputerowym i mobilnym?

  • Dostęp do Serwisu jest możliwy na urządzeniu komputerowym lub mobilnym spełniającym warunki zawarte w regulaminie HaloDoctor.

 

 13. Kto decyduje o formie przeprowadzenia e-Wizyty?

  • Decyzję podejmuje specjalista. HaloDoctor dostarcza urządzenie do przeprowadzenia wizyt telemedycznych w formie czat oraz video.

 

 14. Jeśli e-Wizyta zostanie wyłączona można do niej powrócić?

  • Tak. Wirtualny pokój jest dostępny 3 dni z pełną zawartością.

 

 15. Czy czat jest bezpieczny?

  • Tak. Dane kluczowe są archiwizowane i zabezpieczane.  

 

 16. Czy po zakończeniu e-Wizyty dokumentacja jest przechowywana?

  • Tak. Korespondencja e-Wizyty przechowywana jest w  oprogramowaniu służącym do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej.

 

17. Czy można rozpocząć czat bezpośrednio z oprogramowania Medfile z wizyty?

  • Tak. Można rozpocząć e-Wizytę z oprogramowania klikając w odpowiedni przycisk.


18. Czy poprzez wiadomość SMS można dostarczyć do Pacjenta oraz Lekarza link do wirtualnego gabinetu?

  • Tak, wiadomość będzie wysyłana automatycznie po odpowiednich ustawieniach.


19.  Jak przesłać ponownie wiadomość e-mail do pacjenta?

  • Należy udać się do kartoteki pacjenta, sprawdzić wiadomości mailowe i przesłać ponownie.

 

Pozostałe ważne informacje:

  • Czy muszę zatrudniać programistę?

Konfiguracja haloDoctor.pl nie wymaga zatrudnienia programistów oraz instalacji dodatkowych programów. Wystarczy telefon, laptop oraz dostęp do internetu.

  • Ile czasu zajmuje konfiguracja i instalacja modułu telemedycyny?

Prawidłowa konfigurajca usługi e-Wizyt zajmuje kilkadziesiąt minut. Po uzupełnieniu danych w Medfile kluczowym elementem jest konfiguracja płatności (PayU). W okresie aktywacji PayU możliwe jest udzielanie porad telemedycznych, link do Pacjenta może zawierać także Państwa numer konta bankowego, na które Pacjent realizuje przelew.

  • Czy do aktywacji e-Wizyt konieczna jest konfiguracja płatności PayU?

System działa także bez aktywacji płatności PayU. Możliwe jest skonfigurowanie treści mailia i powiadomień wskazując Pacjentowi numer konta bankowego do realizacji przelewu. Aktywacja PayU pozwala jednak na automatyzację potwierdzeń.

 

Przydatne linki:

 
© BioStat 2020 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Umów się na prezentację
Halodoctor
Konsultacja
lekarska online
w 5 minut od 49 zł