FAQ haloDoctor.pl Pytania i Odpowiedzi | eWizyty | Telemedycyna

FAQ. Pytania i odpowiedzi. haloDoctor.pl | e-Wizyty

New! Zobacz jak ustawić Telemedycynę - filmy instruktażowe telemedycyna

1. Do czego służy halodoctor? - Czat jest narzędziem pomagającym przy realizacji e-Wizyty. Pozwala komunikować się między lekarzem a pacjentem.

2. Kiedy wiem, że pacjent jest dostępny?  - W wiadomości czat pojawi się komunikat "został połączony"

3. Jak rozpocząć czat ?  - W wiadomości email należy kliknąć w link wirtualnego gabinetu.

4. Jak  napisać i wysłać wiadomość? - W miejscu "napisz wiadomość" należy wpisać treść i nacisnąć enter bądź różową strzałkę

5. Czy można edytować bądź usunąć wysłaną wiadomość do lekarza? - Nie

 6. Jak rozpocząć video z pacjentem? - Zarówno pacjent jak i specjalista mogą rozpocząć e-Wizytę za pomocą zielonej słuchawki

7. Czy można przesłać załącznik do pacjenta? Tak. - zdjęcie którym można podejrzeć o co dokładnie chodzi

8.  Jak przesłać załącznik do specjalisty? - Należy kliknąć w niebieski przycisk plus "+" i wybrać załącznik

9. Czy można wysłać więcej niż 1 dokument?  - Tak. Po wysłaniu załącznika, w zakładce "Dokumenty" tworzy się lista załączników

10. Czy podczas e-Wizyty można wysłać e-Receptę? - Tak.  Można wystawić e-Receptę w oprogramowaniu Medfile i przesłać w formie załącznika do pacjenta. 

11. Czy podczas e-Wizyty można wysłać e-Zwolnienie? - Tak.  Można wystawić e-Zwolnienie w oprogramowaniu Medfile i przesłać w formie załącznika do pacjenta.

12. Czy  HaloDoctor tdziała na urządzeniu komputerowym i mobilnym? -Dostęp do Serwisu jest możliwy na urządzeniu komputerowym lub mobilnym spełniającym warunki zawarte w regulaminie HaloDoctor

 13. Kto decyduje o formie przeprowadzenia e-Wizyty ?  - Decyzję podejmuje specjalista. HaloDoctor dostarcza urządzenie do przeprowadzenia wizyt telemedycznych w formie czat oraz video.

 14. Jeśli e-Wizyta zostanie wyłączona można do niej powrócić? - Tak. Wirtualny pokój jest dostępny 3 dni z pełną zawartością.

 15. Czy czat jest bezpieczny ? - Tak. Dane kluczowe są archiwizowane i zabezpieczane.  

 16. Czy po zakończeniu e-Wizyty dokumentacja jest przechowywana ? - Tak. Korespondencja e-Wizyty przechowywana jest w  oprogramowaniu służącym do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej

17. Czy można rozpocząć czat bezpośrednio z oprogramowania Medfile z wizyty ? Tak. Można rozpocząć e-Wizytę z oprogramowania klikając w odpowiedni przycis

18. Czy poprzez wiadomość SMS można dostarczyć do Pacjenta oraz Lekarza link do wirtualnego gabinetu ? - Tak, wiadomość będzie wysyłana automatycznie po odpowiednich ustawieniach.

19.  Jak przesłać ponownie wiadomość e-mail do pacjenta ? Należy udać się do kartoteki pacjenta, sprawdzić wiadomości mailowe  i przesłać ponownie.

Pozostałe ważne informacje:

  • Czy muszę zatrudniać programistę?

Konfiguracja haloDoctor.pl nie wymaga zatrudnienia programistów oraz instalacji dodatkowych programów. Wystarczy telefon, laptop oraz dostęp do internetu.

  • Ile czasu zajmuje konfiguracja i instalacja modułu telemedycyny?

Prawidłowa konfigurajca usługi e-Wizyt zajmuje kilkadziesiąt minut. Po uzupełnieniu danych w Medfile kluczowym elementem jest konfiguracja płatności (PayU). W okresie aktywacji PayU możliwe jest udzielanie porad telemedycznych, link do Pacjenta może zawierać także Państwa numer konta bankowego, na które Pacjent realizuje przelew.

  • Czy do aktywacji e-Wizyt konieczna jest konfiguracja płatności PayU?

System działa także bez aktywacji płatności PayU. Możliwe jest skonfigurowanie treści mailia i powiadomień wskazując Pacjentowi numer konta bankowego do realizacji przelewu. Aktywacja PayU pozwala jednak na automatyzację potwierdzeń.

 

Przydatne linki:

 
© BioStat 2020 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Umów się na prezentację
Jesteś pacjentem?
Konsultacje online Już od 49 PLN
e-Recepta e‑Recepta e-Zwolnienia e‑Zwolnienia
Umów e‑wizytę! e‑Recepta