Masz pytania o platformę haloDoctor? My przygotowaliśmy dla Ciebie gotowe odpowiedzi!
New! Zobacz jak ustawić Telemedycynę – filmy instruktażowe telemedycyna
1. Do czego służy haloDoctor?
2. Kiedy wiem, że pacjent jest dostępny?
3. Jak rozpocząć czat?
4. Jak napisać i wysłać wiadomość?
5. Czy można edytować bądź usunąć wysłaną wiadomość do lekarza?
6. Jak rozpocząć video z pacjentem?
7. Czy można przesłać załącznik do pacjenta?
8. Jak przesłać załącznik do specjalisty?
9. Czy można wysłać więcej niż 1 dokument?
10. Czy podczas e-Wizyty można wysłać e-Receptę?
11. Czy podczas e-Wizyty można wysłać e-Zwolnienie?
12. Czy HaloDoctor tdziała na urządzeniu komputerowym i mobilnym?
13. Kto decyduje o formie przeprowadzenia e-Wizyty?
14. Jeśli e-Wizyta zostanie wyłączona można do niej powrócić?
15. Czy czat jest bezpieczny?
16. Czy po zakończeniu e-Wizyty dokumentacja jest przechowywana?
17. Czy można rozpocząć czat bezpośrednio z oprogramowania Medfile® z wizyty?
18. Czy poprzez wiadomość SMS można dostarczyć do Pacjenta oraz Lekarza link do wirtualnego gabinetu?
19. Jak przesłać ponownie wiadomość e-mail do pacjenta?
Pozostałe ważne informacje:
Konfiguracja haloDoctor.pl nie wymaga zatrudnienia programistów oraz instalacji dodatkowych programów. Wystarczy telefon, laptop oraz dostęp do internetu.
Prawidłowa konfigurajca usługi e-Wizyt zajmuje kilkadziesiąt minut. Po uzupełnieniu danych w Medfile® kluczowym elementem jest konfiguracja płatności (PayU). W okresie aktywacji PayU możliwe jest udzielanie porad telemedycznych, link do Pacjenta może zawierać także Państwa numer konta bankowego, na które Pacjent realizuje przelew.
System działa także bez aktywacji płatności PayU. Możliwe jest skonfigurowanie treści maila i powiadomień wskazując Pacjentowi numer konta bankowego do realizacji przelewu. Aktywacja PayU pozwala jednak na automatyzację potwierdzeń.
Przeczytaj więcej o: Telemedycynie i e-Dokumentacji w Medfile®
Przydatne linki: