Czy kwiecień i maj przyniósł coś ciekawego do Medfile®? Jak najbardziej tak! Te dwa miesiące obfitowały w aktualizacjach, co pozwoliło wzbogacić Medfile® o kolejne elementy. Za którymi w parze idzie satysfakcja użytkowników oprogramowania.
Od lat kalendarze Medfile® i ZL działają w dwustronnej integracji, co pozwala na wspólną wymianę terminów między platformami. Kolejnym małym elementem, który uległ zmianie, to pokazanie większej ilości danych w integracji, takich jak adres (kod pocztowy, ulica, nr domu, nr lokalu).
Dostępne są one w Medfile® od lat i zawsze aktualizowane zgodnie z nowymi dokumentacjami ZUS. Dla przyspieszenia wystawienia e-ZLA program Medfile® dodał również możliwość zapamiętywania ostatnich ustawień. Dzięki czemu podpowiada stałe miejsce pracy płatnika czy miejsce wykonywania zawodu.
Pracujesz w kilku podmiotach leczniczych? Teraz dzięki zapamiętywaniu danych w Medfile® miejsce wykonywania zawodu zostanie zapamiętane, a Ty nie będziesz musiał ponownie go wybierać.
Teraz możesz zrobić to również w kalendarzu, bez otwierania kartoteki pacjentów! Dzięki temu ograniczysz ilość kliknięć w Medfile® i masz więcej czasu na diagnozę pacjenta.
W Medfile® znajduje się formularz pomocy tzw. formularz kontaktowy, w którym możesz opisać swój problem oraz dodać załącznik, tak by Zespół Medfile® miał jak najwięcej informacji i mógł jak najlepiej i najszybciej rozwiązać Twój kłopot.
Aktualizacja oprogramowania jest bardzo ważna, by w pełni prawidłowo działała komunikacja z urządzeniami zewnętrznymi.
Przerwa, blokada… to nic innego jak zablokowanie konkretnej godziny w danym dniu dla konkretnego użytkownika czy gabinetu. Podczas najnowszych aktualizacji została dodana historia zmian przerwy, dzięki czemu wiadomo kiedy i przez kogo została ona utworzona.
e-Zwolnienia (e-ZLA) - Każde e-Zwolnienie musi zawierać kod chorobowy, na jaki zostaje wystawiony. Medfile® od teraz sugeruje konkretne zaznaczenie, dzięki czemu praca w programie stała się jeszcze łatwiejsza i bardziej intuicyjna.
Sprzedaż, zużycie czy zakup produktów to nic innego jak obsługa magazynu. Przy stworzeniu dużej ilości dokumentów PZ i WZ zostało dodane stronicowanie w tym module.
Może masz tylko swoją wizytówkę na www.halodoctor.pl i prezentujesz swoje usługi medyczne? Pytania pacjentów czekają wciąż na Ciebie!
Codziennie kilkudziesięciu pacjentów zadaje pytanie i czeka na odpowiedź. Każda odpowiedź buduje Twoją markę, jako eksperta w danej dziedzinie. Odpowiadaj na pytania pacjentów i zyskuj ich sympatię, tym samym powodując wizytę właśnie w Twojej placówce.
Lista rezerwowa — to dokładnie to samo co lista pacjentów oczekujących na wizytę w przyszłości. W Twojej placówce obecnie nie ma terminów, ale chcesz zapisać pacjenta na listę i powiadomić go gdy zwolni się termin? Zrób to teraz, klikając jeden przycisk w kalendarzu.
Od teraz umów jednym kliknięciem (ikona lupki po prawej stronie) pacjenta bezpośrednio na wizytę.
W wyszukiwarce terminów został dodany mały element wyszukiwania daty. Określasz zakres dat kiedy ma zostać wyszukiwany termin zgodnie z Twoimi preferencjami, a program Medfile® szuka sam za Ciebie.
Największa zmiana w Medfile® w ostatnim czasie to Marketplace!
Marketplace, to nic innego jest sklep dodatkowych usług Twojego oprogramowania. Słyszałeś o jakiejś funkcji w Medfile®, ale nie jest dostępna ona w Twoim pakiecie? Wejdź w marketplace i aktywuj usługę na okres próbny - 14 dni. Po tym czasie podejmij decyzje czy dana funkcja jest dla Ciebie przydatna.
Pamiętaj tylko o tym, że brak rezygnacji z usługi spowoduje automatyczne dołączenie jej do Twojego pakietu.
Możesz go znaleźć bezpośrednio z perspektywy Twojego konta. W zakładce „Moje konto” pod specjalnym kaflem. Prace nad wskazanym modułem nie zostały zakończone, a funkcji będzie pojawiać się coraz więcej. Śledź na bieżąco by nic Cię nie omineło!
Zobacz także: Aktualizacje i zmiany
Medfile® jest dostępny dla użytkowników każdego dnia 24 godziny na dobę. Możesz zalogować się z każdego miejsca na ziemi, a jedynie czego będziesz potrzebował, to urządzenie mobilne z dostęp do sieci internetowej.
Potrzebujesz informacji albo masz pomysł na nową funkcję? Skontaktuj się z nami telefonicznie: (+48) 728 498 407, (+48) 530 862 922, bądź za pomocą formularza pomocy w swojej aplikacji.