Nowy podgląd wizyty ułatwiający pracę

Nowy podgląd wizyty ułatwiający pracę

 

Oprogramowanie medyczne Medfile® nie zwalnia tempa i ulepsza podgląd wizyty w karcie pacjenta! Jest to mała, ale ważna zmiana, gdyż dzięki niemu można w jeszcze bardziej intuicyjny sposób podejrzeć wizyty danego pacjenta. Zapoznaj się z tematem do końca, aby przeczytać o wszystkich zaletach.

 

Odkryj wszystkie tajemnice karty pacjenta

 

Karta wizyty pacjenta

 

Bezpośrednio z perspektywy karty pacjenta każdy użytkownik programu ma możliwość, aby dokonać wielu operacji, takich jak:

  • Możliwość wystawienia e‑Recepty, e‑Zwolnienia oraz e‑Skierowania,
  • Wydawanie oraz sprzedawanie produktów,
  • Wystawianie rachunku,
  • Dodanie załącznika, formularza lub MedSign z wizyty.

Jednak to nie wszystko, co karta pacjenta ma do zaoferowania. To właśnie w niej zawarte są wszystkie dane pacjenta potrzebne do raportowania zdarzeń medycznych. Dodatkowo użytkownicy mogą na bieżąco zmieniać takie informacje jak: gabinet, w którym odbywa się usługa, specjalistę, który ją wykonuje, czy czas trwania wizyty.

W karcie wizyty wprowadzamy wszystkie badania, rozpoznania, zalecenia, czy uwagi, które padły podczas wizyty. Dzięki niej specjalista ma możliwość, aby w przyszłości powrócić do odbytej wizyty i zapoznać się z wszystkimi najważniejszymi aspektami.

 

Podgląd wizyty po modernizacji

 

 

Już teraz, przechodząc w podgląd wizyty, bezpośrednio z karty wizyty — otrzymujemy ekran podzielony na 2 części. W lewej części ekranu znajduje się obecna wizyta — może być ona zarówno w wersji pełnej, jak i w wersji kompaktowej.
Z kolei w prawej części ekranu znajdują się wszystkie wizyty danego pacjenta, które w przeszłości zostały zaplanowane, anulowane lub się odbyły.

Bezpośrednio z podglądu, specjalista ma możliwość, aby na bieżąco uzupełniać obecną wizytę. Z tej perspektywy może również ją usunąć, zapisać lub zakończyć i podpisać. Dodatkowo cały czas może rozwijać poprzednie wizyty, dzięki którym dowie się, jakie badania były wykonywane, jakie leki pacjentka już przyjmowała lub czy stosuje się do wskazanych zaleceń.

 

Poznaj zalety nowego podglądu wizyt

Odświeżony podgląd wizyty z perspektywy karty pacjenta jest niewątpliwym udogodnieniem w przypadku pacjentów, którzy umawiają się do nas na wizytę cyklicznie, ale może również ułatwić życie specjalistom w sytuacjach, gdy:

  • Chcą podejrzeć poprzednie wizyty pacjenta,
  • Chcą uzupełnić kartę wizyty z perspektywy podglądu wizyty,
  • Zależy im na podglądzie poprzednich wizyt w tym samym czasie, kiedy wypełniają obecną kartę wizyty,

Należy również mieć na uwadze to, że z perspektywy podglądu wizyty, można ustawić zarówno tradycyjną wersję karty wizyty, jak i zastosować jej kompaktową wersję.

 

Korzystaj z podglądu wizyty w Twoim gabinecie

Przyjmujesz na bieżąco pacjentów? Prowadzisz ich leczenie od kilku miesięcy lub lat? Zapoznaj się dokładnie z najnowszym podglądem wizyty w karcie pacjenta i spraw żeby Twoja praca przebiegła jeszcze szybciej oraz sprawniej.

 

 

Chciałbyś zaproponować pracownikom naszego oprogramowania zmiany w systemie, które Twoim zdaniem zwiększyłyby komfort pracy użytkowników? Porozmawiajmy! Skontaktuj się z nami telefonicznie: (+48) 728 498 407, (+48) 530 000 828, (+48) 530 909 308 lub e-mailowo: [email protected]. Z chęcią wysłuchamy wszystkich Twoich sugestii, a kluczowe zmiany z pewnością wdrożymy w życie.

 
© BioStat 2024 Mapa Strony
Tukan Weryfikacja zgodności systemu z profilami IHE i standardami HL7 z platformą TUKAN.
eCRF.biz TM Labsites
Promocja
*do 20.04.2024
- 50% na licencję
kod: 50taniej
Umów się na prezentację
zamknij
Nowa
subskrypcja
50% taniej!
Sprawdź
sale